R.I.P. Ice King
Hoy gano el hielo, pero... A que costo. 馃様
(Today the ice won, but... at what cost? 馃様)
Vuela alto mi rey, te extra帽aremos.
(Fly high, my king, we will miss you.)
.
.
.
.
Jaja, piche pel贸n perdi贸 el muy est煤pido XD馃槑
proxy allowed
Published chats
0
comments
Leave a comment or feedback for the creator 鉂わ笍