R.I.P. Ice King

R.I.P. Ice King

17

30

Hoy gano el hielo, pero... A que costo. 馃様

(Today the ice won, but... at what cost? 馃様)

Vuela alto mi rey, te extra帽aremos.

(Fly high, my king, we will miss you.)

.

.

.

.

Jaja, piche pel贸n perdi贸 el muy est煤pido XD馃槑

proxy allowed

Published chats

0

comments

Leave a comment or feedback for the creator 鉂わ笍